Ponny och häst

Ponny och häst, ja denna blogg - startar nu upp igen med tanken att få er ryttare och era fantastiska hästar ännu fantastiskare!
Designen är inte vad den borde vara men det är under utveckling. Kommer en ny inom kort!

Nu vill jag att ni kommenterar ännu mer, skickar in bilder och tipsar om massa olika saker!

Skriv in ditt problem till mig. Det kan vara allt ifrån att din envisa ponny inte vill fångas i hagen till att din häst inte förstår dina hjälper och ni behöver fånga upp det ni tidigare lärt er.

Kommentarer
stewis

hur gammal är du? och vad har du tidigare sysslat med? tänker på eftersom du erbjuder dig att hj'lpa folk och deras hästar, det ska du vara väldigt försiktg med, tror inte du är så kunnig eftersom du utrtycker dig på det sättet du gör. Men du får gärna överbevisa mig!! jag hoppas att du gör det!



Blogg: http://stewis.blogg.se/
2011-07-12 @ 21:24:19
Essy

jätte bra blogg tycker jag (: har du några tips för hur man i framtiden kan lära in passage eller vet du någon tränar i örebrotrakten som har kunskap om akademisk ridning?



Blogg: http://esys.blogg.se/
2011-07-13 @ 15:37:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback