Frågor och svar

hur gammal är du? och vad har du tidigare sysslat med? tänker på eftersom du erbjuder dig att hjälpa folk och deras hästar, det ska du vara väldigt försiktg med, tror inte du är så kunnig eftersom du utrtycker dig på det sättet du gör. Men du får gärna överbevisa mig!! jag hoppas att du gör det!

Det kom redan nu frågor som jag väntat på, och jag ska svara på dem så gott jag kan!
Jag är anonym på denna blogg av flera skäl, ett av dem är att jag kommer få in mycket skvaller osv. i bloggen, vilket många bloggare är väldigt känsliga mot.
Jag kan säga att jag är 18 år och har hållt på med hästar i nästan hela mitt liv och känner mig ganska säker på min hantering i och med att jag alltid har fått lära in nya saker på den "bra vägen" alltså genom mycket övning och genom att alltid tänka på hästen mm. i första hand.

När jag får in frågor som jag inte har så stor kunskap om, kommer jag göra allt för att få tag på den rätta tekniken och de rätta övningarna för just dig och din häst.

Du som skrev detta inlägg, hur uttryckte jag mig för att få dig att känna att jag var okunnig?

Jag tycker det är kul. Fråga på om ni är osäkra så besvarar jag dem så gott jag kan!

Kommentarer
Natalie

Vet inte vad du kan hjälpa mig med? Min ponny studsar och flyger. Jäkla humör och bockar/kickar när man kräver nånting. Alla mina tränare har gett upp, suckar bara men varsågod o försök ;)



Blogg: http://hoppryttare.wordpress.com
2011-07-12 @ 22:46:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback